Abonneren  Inloggen

Directeur BDUmedia: 'Het produceren van content is geen core business meer'

1 november 2018
Premium

Met de aankoop van de HMC-huis-aan-huis bladen van de Telegraaf Media Groep verdubbelde BDUmedia haar positie in lokale media. De productie verloopt bijzonder efficiënt, met een geautomatiseerde layout en de inzet van ?contentregisseurs? in combinatie met freelance journalisten. Directeur Klein Wolterink: ?Het produceren van content is geen core business meer?.

Weekkranten. De een wil er van af en de ander ziet er juist brood in. BDUmedia in Barneveld behoort tot de laatste groep. PrintMatters spreekt directeur/uitgever Wiljo Klein Wolterink over de groeiplannen en overnames in de zomerperiode die ligt tussen de overname en de integratie van de weekbladen van Telegraaf-dochter HMC. ‘Oranje is ons traditionele gebied,’ wijst de uitgever aan op een kaartje van Nederland. ‘Geel, lichtblauw, groen en roze is het gebied van HMC. En


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren