Abonneren  Inloggen

‘Papier is het nieuwe yoga’

2 oktober 2019
Premium

Met deze uitspraak van Irene Smit, creative director bij de succesvolle titel Flow, eindigde de afgelopen editie van Magazine Media Café met de titel De power van print in De Balie in Amsterdam op 30 september. Lekker, een paar uur luisteren naar vakmensen in het uitgeefvak die praten over de revival van print en zelfs voorrekenen dat print voor adverteerders beter scoort dan internet.

De sfeer zat er meteen goed in dankzij een presentatie van Ulbe Jelluma, managing director van Print Power Europe. Deze organisatie, opgezet en gesteund door grote Europese papierfabrikanten, tracht adverteerders en bureaus die beslissen over toepassing van de diverse kanalen in de mediamix met feiten duidelijk te maken dat print wel degelijk een belangrijke rol speelt / kan spelen bij de communicatie van merke


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren