Terug naar overzicht

Premium artikel Verpakken

Verpakking in de wereld van e-commerce

Digitaal drukken biedt voor de verpakkingssector kansen op het gebied van merkbescherming en merk-activatie in e-commerce. Anja Röhrle, marketing & communication manager bij de 31.000 man tellende wereldwijd opererende verpakkingsonderneming DS Smith, schreef het volgende artikel voor de artikelenreeks “Essentials of Print”. De organisatie van de Drupa-beurs brengt deze reeks uit in aanloop naar de Drupa-2020-beurs in juni.

  • 23 dec 2019

Uit PRINTmatters editie 8, 2019 - Slimme, digitaal gedrukte golfkartonnen verpakkingsoplossingen informeren, entertainen en betrekken de consument. Het biedt bescherming tegen vervalsing en garandeert transparantie bij transport en traceerbaarheid. Dat kan nu allemaal bij kleine hoeveelheden, maar evengoed al bij middelgrote en grote oplagen. Vandaar de paradoxale benaming: individuele massa productie.

Registreer en lees 3 maanden elke maand 3 premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u zich registreren. Registreer nu en lees 3 maanden lang elke maand 3 premium artikelen naar keuze gratis!