Abonneren  Inloggen

‘Op naar de 100 miljoen omzet’

14 januari 2020

Tijdens de Vakdag Print & Sign op 5 februari geeft Nico Veenendaal, director business development bij het extreem sterk groeiende YourSurprise inzicht hoe zij verkoop voorspellen op basis van data.

YourSurprise in Zierikzee is in staat om op één dag meer dan 29.000 unieke cadeaus te personaliseren. Zonder automatisering kan dit niet. ‘We doen veel meer met data,’ aldus Nico Veenendaal, director business development bij YourSurprise. ‘Op basis van aankoopgedrag kan je anonieme profielen samenstellen. Deze audiences geven ook voor onze partners uiterst waardevolle inzichten. En, historie maakt voorspellen mogelijk. Wij kennen de seizoenen en weten hoeveel gepersonaliseerde broodplanken of T-shirts wij op een bepaald moment verkopen. Ook heel belangrijk voor inkoop.’
Kom naar deze sessie en luister naar de data-aanpak van deze vooruitstrevende partij die al aan 22 landen levert.

100 miljoen omzet

In de januari-editie van PRINTmatters, die volgende week op de mat valt, staat een uitgebreid artikel over de groei van YourSurprise. ‘Op naar de 100 miljoen omzet,’ zegt de director over de onderneming  die in twee jaar tijd van 70 naar 200 personeelsleden groeide. In november 2019 betrok YourSurprise een gloednieuw, zelf ontworpen campus. Maar blijkbaar is the sky the limit, want Veenendaal vertelt in het artikel nu al over het bijbouwen, over twee jaar, van een even groot pand. Om dat over vier jaar nog eens te doen. En dat allemaal dankzij een uitgekiend online verdienmodel met gepersonaliseerde cadeaus.