Abonneren  Inloggen

Positieve campagne KVGO is geen Print Pakt-vervanger

29 juni 2020
Premium

In juni meldde de branchevereniging van grafimediabedrijven, het KVGO, dat Drukkerij Aeroprint in Ouderkerk aan de Amstel als winnaar uit de bus gekomen was voor een positieve branche-bevorderende campagne. Volgens KVGO-directeur Bram ter Beek is deze ‘beter van papier’-campagne geen vervanger van de jarenlang gebruikte Print Pakt campagne.

Het hangt van de welwillendheid en medewerking van de leden af of de campagne slaagt. De ondernemers moet de campagne zelf oppakken en uitventen. Het doel van deze ‘beter van papier’- en ‘beter van print’-campagne is respectievelijk het positieve aspect van grafische en sign producten bevorderen. Het materiaal, zoals beeld voor posters en filmpjes wordt digitaal ter beschikking gesteld aan de leden van de branchevereniging. Di


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren