Abonneren  Inloggen

VerpakkingsManagement compleet vernieuwd

30 september 2020

Het vakblad voor de verpakkingsindustrie VerpakkingsManagement is vernieuwd. Niet alleen is het formaat en de vormgeving aangepast, maar naast het vertrouwde nieuws uit de markt biedt VM 2.0 ook artikelen over design en verpakkingstechnologie.

Decennia lang maakte de verpakkingsredactie van uitgever ManagementMedia twee magazines: Verpakken voor designers, marketeers en andere merkverantwoordelijken en VerpakkingsManagement, dat zich meer op de techniek richtte. Twintig jaar geleden was dit een logische verdeling, maar in deze tijd niet meer.

Multidisciplinaire teams

Verpakkingsontwikkeling gebeurt nu vaak in multidisciplinaire teams, waarin marketing, design en techniek vanaf het begin samenwerken. Designers hebben behoefte aan informatie over technische mogelijkheden en verpakkingstechnologen willen weten wat er in de wereld van verpakkingsdesign speelt. En beide groepen zijn geïnteresseerd in duurzame verpakkingsontwikkeling. In een wereld waarin de digitalisering de overhand neemt, is het logischer een brede titel op de markt te brengen, aangevuld met actuele online content. En dat is dan ook precies wat de vernieuwde VerpakkingsManagement biedt: een gebalanceerde mix van design, techniek en duurzaamheid

Vraag gratis een proefexemplaar aan.