Abonneren  Inloggen

SignSellers verzorgt buitenreclame van Autodistribution

12 februari 2021

SignSellers is de uitgekozen partij om de uitrol van buitenreclame van Autodistribution uit te voeren. Komend jaar worden bij zo’n 30 grossiers en tientallen garagebedrijven reclame-uitingen aangebracht. Een leuke klus voor het jonge, maar ervaren reclameproductiebedrijf.

Autodistribution

Doyen Auto Nederland is de organisatie achter de Autodistribution formule. Autodistribution en AD Garage zijn internationaal bekende merknamen in de automotive aftermarket. Doyen heeft de regie over de merken in Nederland en België. Het label is ontstaan uit de behoefte van zelfstandige grossiers en garages om een gezamenlijk netwerk te bouwen, waarin wordt samengewerkt op het gebied van IT, inkoop, commercie en marketing.

Uniforme uitstraling

De grossiers en garages krijgen allen een herkenbare, uniforme uitstraling. SignSellers neemt hiervoor de werkzaamheden van begin tot eind uit handen. Op locatie wordt ingemeten en worden foto’s gemaakt. Vervolgens wordt bepaald welke huisstijluitingen geschikt zijn voor de betreffende locatie en wordt daarvoor een ontwerp in een fotopresentatie uitgewerkt. Daarop is een selectie van gevelreclames, raambeletteringen, reclameborden, zuilen, spandoeken, parkeerborden en autobeletteringen te zien. Nadat er met de pandeigenaar is overeengekomen welke reclame-items er daadwerkelijk mogen worden uitgevoerd, worden deze door SignSellers geproduceerd en op, aan en bij het pand gemonteerd.

Trotse SignSellers

Bij SignSellers is men trots dat een grote landelijke partij kiest voor het relatief jonge reclameproductiebedrijf. SignSellers vierde oktober vorig jaar het eenjarige bestaan. De werkzame signmakers, zeefdrukkers en ontwerpers kunnen echter bouwen op jarenlange ervaring in de reclame- en signbranche.