Abonneren  Inloggen

Jouw sidekick in hyperpersonalisatie

1 april 2021

We leven in een wereld waarin we worden overspoeld met reclames, advertenties en andere marketingtrucjes. Hierdoor hebben we als mens een natuurlijk filter ontwikkeld die ons beschermd tegen ‘information overload’. Dat is maar goed ook, want we willen onze energie sparen voor zaken die we écht interessant vinden. Klinkt logisch, toch? Dat vinden wij bij Sidekix en de diverse A-merken voor wie wij werken dus ook. Daarom geloven wij dat als je in deze tijd jouw doelgroep wilt prikkelen en overtuigen je de volgende stap in je direct mail moet zetten met hyperpersonalisatie.

Overtref de verwachtingen van jouw klanten

Je leest het goed: hyperpersonalisatie. Een begrip uit de online wereld dat door Sidekix al langere tijd ook voor offline campagnes en direct mail wordt gebruikt. Hyperpersonalisatie is niet alleen het volledig personaliseren van je campagne of direct mail, maar ook het optimaal inzetten van de huidige trends en (technologische) ontwikkeling. Een waardevolle combinatie die Sidekix gebruikt om jou te helpen de verwachtingen van jouw klanten en prospects te overtreffen. Hoe ze dat doen? Door niet alleen de brieven en de verzendverpakkingen voor je te personaliseren, maar ook door de ‘bobbel in de enveloppe’ af te stemmen op de verschillende klantprofielen van jouw actie. Dankzij onze CMC Smartmailer kan Sidekix namelijk in een handomdraai voor iedere klant een unieke attentie toevoegen bij zijn/haar brief. Zo regelen ze snel en effectief in één run dat Thijs de juiste maat sokken aangeboden krijgt en Roos haar favoriete smaak chocoladereep ongeschonden op de deurmat vindt. Het resultaat van deze hyperpersonalisatie? Klanten die hoogstpersoonlijk worden geraakt door jouw boodschap.

Een goede uitvoering van jouw direct mail

Sidekix heeft al bij diverse A-merken die ze ondersteunen gezien dat hyperpersonalisatie écht resultaat geeft. Het geeft je campagne of direct mail nét dat extraatje, zodat jouw doelgroep wordt geprikkeld en aandacht heeft voor je boodschap. Bij hyperpersonalisatie gaat het om de details, met name de details van de uitvoering. Helaas krijgt dit onderdeel echter vaak niet de aandacht die het verdient. Hierdoor ontstaan er problemen en fouten die voorkomen hadden kunnen worden, zoals afwijkende drukwerkkleuren, verkeerde attenties in enveloppen of logistieke problemen. Enorm zonde van jouw harde werk, want jouw campagne verdient niks minder dan een goede uitvoering én afhandeling. Juist daarom staat Sidekix voor jouw bedrijf klaar om dit laatste stuk van jouw gehyperpersonaliseerde campagne uit handen te nemen. Ze zijn graag jouw bondgenoot in de missie om van jouw bedrijf een held te maken. Immers: every hero needs a sidekick.

Klaar om de volgende stap te zetten met hyperpersonalisatie? Sidekix helpt graag alles tot in de puntjes uit te voeren. Lees meer over hyperpersonalisatie van Sidekix via onderstaande button, of neem contact op met Jochen.

Lees meer over hyperpersonalisatie van Sidekix